15. maaliskuuta 2015

Kukkakuvia ja pipa

Oon ollut kyllä ihan maailman huonoin blogihahmo, enkä oo päivitellyt viikkoon yhtään mitään. Buu minä! Ens viikolla otan kyllä hirveet postausöverit.

Viime sunnuntaina sain talouden mieheltä kukkia. Ihanat reilunkaupan keltaiset ruusut ovat olleet todella pitkäkestoisia, vähän huonohkosta hoidosta huolimatta. Eilen tosin siirsin ne aaltomaljasta tuoppiin (meillä on akuutti maljakkopula) oranssien tulppaanien tieltä. En muista, milloin meillä olisi ollut näin paljon kukkia kerralla, mutta kyllähän tämän voisi melkein tavaksi ottaa. Kukat on ihania! 

IMG_8407m asu15_3IMG_8412m
Tänään pyörähdettiin keskustassa ostamassa mulle uudet hammassuojat derbyhommiin. Vanhat ei jotenkin suostuneet muotoutumaan mun suuhun sopiviksi, vaikka kuinka muotoilin niitä uudestaan kuuman veden kanssa. Buu sillekin!

Asuna oli tänään monta vuotta vanhat rakkauslegginssit Seppälästä, ja maailman mukavin mekko Indiskasta. Pelkään että kulutan tuon mekon kohta puhki, sen verran paljon olen sitä jo nuhjannut. Pitäisi ehkä ottaa siitä kaavat, ja ommella samalla mallilla toinenkin! Kuvasta näkyy myös mun hassuiksi mintunvihreiksi haalistuneet latvat. Oon sportannut tuota väriä nyt reilun viikon, ja tykkäsin siitä jollain oudolla tavalla tosi paljon. Tänään kuitenkin sävyttelin nuo takaisin violeteiksi, ihan vaihtelun nimissä.

Ja hei mites tuo sää? Kevät! Ihanaa!

-Annika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti